Direktlänk till inlägg 14 december 2008

dagen efter

Av Ina - 14 december 2008 11:07


Åhhh vilken rolig kväll det var igår!!! De flesta var på bra humör och allt räckte och blev över...Gröten (första gången jag gjort egen) blev oxå bra!

Vi dansade tom kring granen...heheh

vilket vi oxå har på film...Oliver tyckte det var jätteskoj att dansa! Han var jätteduktig hela kvällen...


TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!

Hoppas vi ses nästa år igen...=)


Vi sov till kl 09 idag...jätteskönt! Nu ska vi ordna lite här sen ska vi hämta snottan...


PS jag har typ ingen röst idag....lugnt och skönt för Roger....hehehe

DS

 
 
Ingen bild

Jeanna

14 december 2008 12:37

Vad kul att ni hade det så trevligt! :o) Jag är ledsen för att jag och mannen min inte kunde komma.
Oj, är det alltså så pass att du har tappat tösten helt idag? Hoppas du kryar på dig snart!
Jag var helt slut när jag väl kom hem och stupade i säng strax efter 22.30 Idag är det tvätt och städning som gäller på min del. Kram på er!

 
Ingen bild

Linda

14 december 2008 17:37

Ville bara tacka för en jättetrevlig fest!Vi ses på tisdag!kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards