Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

orolig natt

Av Ina - 12 oktober 2009 19:35

Som ni nog vet har vi ju bytt säng till Hanna...Inatt var ingen rolig natt, tur Roger har mycket tålamod för Hanna var ledsen och sprang upp hela tiden. Tillslut somnade hon och vi kunde börja titta på Harry Potter och halvblodspringen...vilken dålig film! Gillade den inte alls, seg och tråkig!

Vid 03 var Hanna uppe och snurrade igen, Roger la tillbaka henne, hon var uppe lika snabbt igen. Då la vi henne mellan oss men hon somnade inte så vid 04.30 la vi henne i hennes säng och hon somnade tillslut och vi oxå då ringde klockan! Dax att stiga upp...USCH! kändes inte som man sovit något, vi har ju varit bortskämda med att hon sovit hela natten.

Så vi är ganska trötta idag, tur det varit en bra dag på jobbet med patienter som klarar sig ganska bra själva...och bra jobbkollegor. Gick hem tidigt idag. Skönt!


Har även varit ute och gått en runda måste börja röra mer på mig för jag har så ONT! Axlarna och nacken knakar och låser sig...inget vidare alls, orkar knappt lyfta Hanna längre...Känner mig gammal...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards