Alla inlägg under december 2009

Av Ina - 16 december 2009 13:52

  jag hann och prova nattlinnet och så sjöng vi lite innan Hanna kräktes så det blev ingen fest på dagis men jag fick några bilder på vår tärna ♥

Av Ina - 15 december 2009 09:41


Hanna kräkte ju i söndags så jag måste vara hemma med henne 48 timmar ifall det är maginfluensa. Men det var det inte...

Roger kunde komma hem vid lunch igår så jag var på jobbet.

Hanna är väldigt rosslig och snorig, jobbigt!Hon är inte på topp men ändå lyckas hon ge mig massor av gråa hår...intenstiv tjej...


Hade tänkt köra till K-hamn imorgon och köpa de sista julklapparna...måste verkligen! Jag jobbar helgen och snart är det jul igen...har inte kommit i julstämmning...jag som älskar julen...har ingen energi alls för att baka och dona...

jaja kommer kanske...efteråt när allt är över...

Av Ina - 13 december 2009 21:27


Det var riktigt kallt ute idag, det kom även lite snö...Mysigt!

Hoppas det kommer snö så man kan åka pulka med Hanna, det tror jag hon kommer tycka är roligt! Mamma också!=)

Av Ina - 13 december 2009 21:21


Hade varit roligt men nån kommentar ibland...

Av Ina - 13 december 2009 21:18


Hanna kräktes för en stund sedan, stackars henne! Usch det är så jäkla äckligt!

Kanske är maginfluensa eller så har hon bara fått för mycket av det goda hos farmor och farfar. Hon är hostig och har slem så det kan vara det också. Hon hade även lite förhöjd temperatur...

Håller tummarna för jag ska slippa få maginfluensa eller Roger...


Imorgon är det lucia på dagis, får se om hon kan gå...kanske bäst att ha henne hemma. det är så svårt ibland och veta!

Vi får se


Tycker så synd om min lilla tjej ♥

Av Ina - 13 december 2009 14:30


Igår hade vi ju jelfest, vi blev 15 vuxna +2 barn.

Vi fick så fina chokladaskar och presentpåsar. verkligen tack! =)


Vi åt gröt, drack glögg och dansade kring granen. Det var mysigt att kunna sitta och prata och dricka utan att man behövde passa Hanna. Hon hade haft det jättebra hos farmor och farfar.


Har lite ont i huvudet idag, sov dåligt vaknade kl 05 som vi brukar göra men somnade nog om lite. La iallfall kvar till kl 11 i  sängen. Lyxigt!

11.15 kom svärföräldrarna med Hanna.

Nu sover hon i sin vagn...ska väcka henne strax. har skrivit lite julkort men Roger har beställt för få så det får bli några vanliga utan Hanna på. Upptäckte att jag inte har så många vanliga heller så det blir att köpa nya...SUCK!

Av Ina - 12 december 2009 16:20


Snart kommer våra goa VÄNNER, allt är klart. lite ljus som ska tändas bara...och jag ska sätta på mig andra kläder. Så skönt att ha det klart så man slipper stressa.

Har dona och grejat här idag, Hanna hade inte ens blivit ledsen när Roger åkte. Hon kommer ha det så bra! Och de kör hem henne hit ockås ganska nimt slipper jag köra. Men tyckte kanske att de kunde kört till K-krona nån annan dag, inte så ofta de träffar Hanna...men men


Snart är det fest!

Trevlig helg på er alla!


Ser fram emot att ha SOVMORGON imorgon, kommer inte gå upp innan 10!!!

Av Ina - 11 december 2009 19:53


Varje år säger jag till våra vänner och familj att de inte behöver skicka några julkort vi pratar ju ändå så då kan man önska varandra en god jul...ändå kommer det massor av kort...=)

Vi kommer skicka några med Hanna på och några utan, Roger beställde inte så många så...

Men jag blir alltid lika glad när det ligger ett kort i lådan...=)

Ovido - Quiz & Flashcards