Direktlänk till inlägg 16 april 2010

fest med jobbet

Av Ina - 16 april 2010 08:56


Först jobbade jag sen var det hem och fixa sig iordning för festen. hann grilla korv och äta glass med min lilla familj innan, åt Nogger mint...MUMS!

Thina hämtade mig lite över 17...Skulle samlas på nya Harrys för att se EKÖmordet.

Fick champagne när vi kom dit, alkoholfritt för min del då...

sen var det nåt för tugg med ost, parmaskinka, oliver och grejs...åt inget av det...

de började spela upp mordet, lite klurigt men tillslut kom vi fram till mördaren...mycket skratt blev det! satt med det yngre gänget, de är roliga!

i pausen kom det in en djup talllrik med vad som såg ut som små klementiner men det var lax...*skratt* och så kom de med sparrissoppa...urk tänkte jag men det var riktigt god men alla var jättehungriga så det mättade inte mycket, sen spelade de upp lite till sen var det dax för kyckling och potatisgratäng...det var MYCKET vitlök i den...gott!

jag och Thina hade gissat i bilen vad vi skulle få gör efterätt, jag ville ha chokladmousse, Thina chokladkaka. vi fick små choklad godisar. de såg fina ut men var inte så goda...tji fick vi!

vid 23 var det slut så då körde vi hem, så trötta! Stolarna var inte så bekväma så vi hade ganska ont överallt...gnälliga, gravida tjejer! =))

men sov gott gjorde man


idag är det fredag igen och jag är ledig i helgen...som vanligt är det många att träffa men har bestämt mig för att vara hemma på söndag och pyssla i trädgården, hoppas på fint väder!


trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards