Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Hemma själv

Av Ina - 30 augusti 2010 10:32


Idag skiner solen men det är lite höstlikt i luften. Gör mig ingenting då jag redan svullnat en del och är det varmt blir det inte bättre...


Har lämnat Hanna på dagis, inga problem! Hon bara gick rätt in och började leka...var inställd på att hon skulle vara lite ledsen...men icke! Skönt men lite vemodigt, vi har ju varit hemma 3 mån ihop.

Fick sätta klockan idag då vi sover ganska länge. Har sovit dåligt för Hanna har legat som ett plåster på mig och fick för sig mitt i natten att lägga huvudet vid min rumpa...ingen bra ide då man äter järntabletter...hahaha!

Så det var bara att försöka flytta henne....


Nu sitter jag här efter att plockat ut diskmaskinen, satt igång en maskin tvätt....Håller på att leta i Hemmets veckotidning efter goa recept, ska försöka få ihop några veckomatsedlar så behöver man inte orora sig för det när man har 2 barn...är ju inte så road av att laga mat men det finns mycket gott att göra! Har man bara alla ingredienserna hemma så...

Ska lägga mig en stund efter jag ätit tror jag...Man är ju ganska trött nu....Gått upp ca 13 kilo så det är lagom, inte mer. Alla värden och BT ligger bra så det är skönt.

Ska till BM imorgon igen....blir väl en lunch på stan oxå, får se om någon vill hänga med...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards