Alla inlägg den 4 december 2010

Av Ina - 4 december 2010 12:31


inatt har Alexander sovit jättebra, varit uppe en gång och ätit sen sovit till 07...roger hade varit uppe med hanna men det hade inte jag märkt...

Men ändå är jag mer trött idag än jag brukar, visst är det konstigt?

Fam Arvidsson kommer hit idag, martin ska hjälpa oss med spacklingen, kommer dock behövas 3 ggr så rummet kommer inte bli klart än på ganska länge men det går framåt...=)

Vi är tacksamma för all hjälp så...

kanske blir lite pulkaåkning, roger har skottat upp en hög här på tomten...bara mysa och ta det lugnt!


Trevlig lördag på er alla

Av Ina - 4 december 2010 12:26


Gick ganska bra hela dagen, hanna var på bra humör men Alexander sov väl 2 timmar på hela dagen...man kan ju missa något om man sover...

Jag och hanna hann ut och skotta lite medans han sov...

När roger kom hem åt vi kvällsmat och sen åkte vi och handlade. mysigt att handla ihop MEN hanna hade lite spring i benen så roger fick köra vagnen och passa hanna medans jag sprang och plockade ner varor...glömde en del men inget jätteviktigt...så nu är man många hundringar fattigare...blir alltid så dyrt när man handlar...och då har jag julhandlingen kvar...+ allt till dopet. Det får bli korv med bröd till gästerna...  

vi ska vara här med rogers familj på juldagen..får se om det blir julmat eller något annat....ska göra leilas cupcakes också nån dag, de verkade grymt smaskiga!


Ovido - Quiz & Flashcards