Alla inlägg den 16 december 2010

Av Ina - 16 december 2010 19:22

         

Hanna klär sin egen gran med saker hon gjort eller fått. Jag köpte lite nya saker att hänga i vår gran, tycker det finns så mycket fint!

Av Ina - 16 december 2010 19:13


Hade tänkt att jag och Alexander skulle sova lite medans Hanna var på julfest...tji fick jag...han sov när jag inte kunde lägga mig och när jag la ner honom i sängen vaknade han. Så typiskt! Hade verkligen behövt nån extra timme...

Mamma sa att det skulle börja snöa idag...Nej det ser det inte ur som det skulle göra tänkte jag...Tji fick jag där också..Snöstorm blev det eftersom det redan blåser rejät...F-n jag som skulle åka och handla...Vågar mig inte ut...Förhoppningsvis är vädret bättre imorgon och då kommer mamma framåt eftermiddagen...annars får jag handla på lördag och då är det massa annat som ska göras...SUCK! som om jag inte är stressad nog!

Imorgon måste jag iallfall ner till församlingshemmet och få nyckel och kolla vad som finns...tar nog bilen efterom båda barnen är hemma. Jag har lovat Hanna en ståbräda (ingen som har någon liggandes som ni vill bli av med?)

Som sagt hade hannas dagis jufest idag med tomte. Hanna fick ett set med Snövit, prinsen, elaka häxan och 3 dvärgar. Hon blev jätteglad! Prinsessor och prinsar är favoriter nu! Hon leker inte med sina dockor längre...nån fas antar jag men gulligt är det! Nu är hon "ledig" 3 veckor...

Ovido - Quiz & Flashcards