Alla inlägg den 26 december 2010

Av Ina - 26 december 2010 20:30


Jag har inte skrivit något om att min syrra har sålt sitt hus...Hon är ledsen över att behöva sälja och jag är också lite ledsen över att hon behöver sälja. Barnen tycker inte heller det är speciellt roligt, de säger inte något men...man anar...

De har ju ändå bott där länge och vi har haft mycket mysigt och roligt i deras hus i Brinkamåla. Det är ju perfekt för syrran som vill bo ute på landet med skogen nära.

Men nu är det som det är och jag hoppas hon hittar ett litet radhus istället för lägenhet, hade ju varit bättre för hundarna...

Jag ska försöka hjälpa henne så mycket jag kan med flytten men ibland vill man mer än vad som går...

rea

Av Ina - 26 december 2010 20:27


Ja då börjar rean...får se om man hittar något..hade gärna velat ha lite nya kläder och skor men kanske inte mycket mening då jag hade tänkt gå ner i vikt...

När man är i affären blir det att man går till barnkläderna direkt..kollar inte ens till mig själv...Och nu måste jag ju köpa amningsbara kläder...Gnäll, gnäll!

Just nu är inte min kropp, mitt huvud och kläderna i fas...Jag tror att jag är smalare än jag är...

Av Ina - 26 december 2010 20:21


Just nu är vårt hus väldigt rörigt, det är saker överallt! Och jullådorna står kvar inne, ingen som gått ut med dem...

Alexanders leksaker är överallt, hanna tycker det är jätteroligt att leka med dem, böcker och saker är överallt. Känns som det enda man gör är att plocka undan ändå är det lika mycket saker framme...

Ska bli så skönt när vårt sovrum är färdigt så vi får mer förvaring och i vår/sommar ska vi röja förrådet IGEN och göra oss  av med lite motorcykelsaker, gamla dynor till en hammock och vår rosa vagn...Känns som vi rensar där hela tiden...

SUCK! Nån gång kanske man kan få lite ordning...

Av Ina - 26 december 2010 13:59


Inatt har Alexander sovit ganska bra...men han vill ju gärna vara uppe lika länge som oss...Hanna kom in till oss vid 05...

När vi satt och åt frukost ringde rogers jobbarkompis och frågade efter honom...det har varit lite stökigt med deras scheman...men roger kunde ju komma tidigare men det var synd för vi ville ju mysa med honom...

Mår inte helt 100 idag, yr i huvudet...tycker det är väldigt otäckt...har varit för mycket nu så...nu blir det lite lugnare fram till hannas kalas...

Roger är ledig denna veckan som kommer. Många som vill träffas så vi får se hur vi får ihop det...han behöver vara hemma någon dag och mysa med barnen också...så får han se hur det är när han är på jobbet..=)


När han kommer hem idag ska vi bara mysa och ta det lugnt!

Ovido - Quiz & Flashcards