Alla inlägg under april 2011

Av Ina - 5 april 2011 20:48


Alexander tränar för fullt för beach 2011  


     

Av Ina - 5 april 2011 20:07


Alexander har fortfarande hög feber, gnällig och vill bli buren hela tiden...jag har ganska ont i ryggen...

Han sover väldigt korta stunder så han är ju såklart trött också...Vet inte hur länge småttingar kan ha hög feber men tänkte ringa och fråga...man blir ju orolig men tror det är tänderna, har tjatat om dem ett tag nu men fortfarande har de inte kommit fram...segt!

Pappa har varit här idag, han hämtade hanna på dagis, hon blev så glad!

Av Ina - 4 april 2011 21:30


Alexander började få feber inatt och under dagen har han haft riktig hög temp, roger köpte ny termometer då den gamla gått sönder...

Lillkillen har varit gnällig och velat bli buren (mer än vanligt) har ammat honom mer idag för att han skulle få i sig vätska men han har ätit bra även om han varit sjuk.

Ikväll somnade han på mig redan vid 19 och vid 20 la jag honom i sin säng trodde inte han skulle somna men det gjorde han! Får se hur det blir inatt...Hoppas han är bättre imorgon!


Idag har det varit soligt och fint men jag fick hålla oss inne men när roger kom hem och vi hade ätit tog jag grannen Ewa med mig på en promenad...åhh så härligt!!

Av Ina - 4 april 2011 11:05


Har fått hem min nya mobil Nokia X3-O2, tog den i ljus lila...

Har inte riktigt hunnit sitta och lära mig den men det kommer nog så småningom. den är ganska lik den andra mobilen så...denna har touchskärm och jag kan även gå in på Facebook, ska bara kolla vad det kostar...har ingen aning men jag fick 3 mån gratis så kanske det ingår...

Den är jättelätt, känns inte när man har den i fickan...måste ordna med den gamla-lägga över bilder och filmer, funderar på att skicka den gamla mobilen till mobilpengar.se jag får nästan 300kr för den, är ju inte så mycket med likaväl som att den ligger här hemma och skräpar...=)

Av Ina - 4 april 2011 10:52


Jag har verkligen inte hunnit skriva på ett tag, alexander har varit så skrikig och bråkig om kvällarna och nätterna att jag/vi varit helt slut. Nu MÅSTE tänderna snart komma igenom så han kan bli en glad liten kille!


Fredagen spenderade vi hos Karolina, Melker och Gustav i Kävlinge. Det var verkligen roligt att träffa dem alla! Huset var jättefint!

Vi kom ner strax efter 10, åt lunch, var på lekplatsen, fikade och pratade och vips var klockan 16...kände att det var dax att köra eftersom det tog en stund. Vi stannade till på EKO och shoppade lite, åt även en korv mamma och jag var så trötta att vi inte orkade äta något annat...

Barnen var duktiga i bilen, hanna gnällde lite när vi körde ner men somnade en stund, alexander sov hela vägen!

Vi sov över hos mamma eftersom vi kom hem så sent.

Lördagen körde vi hem tidigt så vi kunde mysa/leka med Roger. Dagen blev väl sådär, jag var supertrött, hanna bråkig och roger gnällig...alexander skrek som han brukar...men Hanna bestämde att det skulle grillas så det fixade roger och det var VÄLDIGT gott!

Söndagen spenderades hos Fia, Simon och Elias. Hjälpte dem med lite inhandling till huset, simons föräldrar var där också. Hade en jättemysig dag!

Fia och jag tog småkillarna och gick till Amiralen för lite shopping, fanns massa på rean men köpte faktiskt inget (även om jag ville) de bor ju perfekt, kunna gå till alla butikerna.

Så igår då var vi ganska trötta, hanna kunde inte komma till ro och alexander började få feber...kaos....men vi fick ändå sova lite mer än vad vi fått de andra nätterna!


Idag måndag slappar jag bara här hemma, finns massor att plocka med...

Alexander sover än, han har ganska hög feber. Hade slarvat bort febertermometern men hittade den i skötväskan så ska kollar hur hög temp han har när han vaknar...

Har faktiskt inget planerat denna veckan...ganska skönt, kan vara lite spontan om någon hör av sig...vi får väl se...

Av Ina - 2 april 2011 21:48


kommer få en hel del tillbaka! inte alls fel!

Av Ina - 2 april 2011 19:59


denna kommer hänga i vår hall


 

Ovido - Quiz & Flashcards