Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ina - 11 januari 2011 21:04


Såg anslaget för gympan idag, den börjar nästa vecka!! Nu jäklar ska jag gå hela terminen! Har blivit förkyld de andra gångerna och sen har man inte varit sugen...

Denna gången ska Maria också börja så kanske vi kan peppa varandra att gå. Hoppas det går bara för Alexander...Och Roger...Kan bli att han får lägga Hanna och ha Alexander...det kan bli stimmigt på kvällarna, jag vet! Det löser sig nog! =))

Försöker även hitta Bamsegympa till Hanna men det verkar bara finnas i Rödeby...Såg anslag här ute när vi flyttade hit men då var Hanna så liten...och sen har jag inte sett något mer. Har hittat ett telenr jag ska ringa och kolla...Hon hade nog tyckt det var jätteroligt med gympa!

Av Ina - 11 januari 2011 21:00


Detta vädret just nu! Allt kan gärna smälta bort UTAN att det fryser på natten och blir glashalt och massa is...det är livsfarligt att gå ut just nu och jag som gillade att kunna gå till dagiset...känns så onödigt att ta bilen den lilla biten men vad ska man göra?!?

Nej nu vill vi ut och gå!!


Idag var det första mammagruppen, vi var 4 st...De andra var trevliga...första gången är man ju alltid lite tysta..Lite komiskt var att en tjej jag gått med förra gången med Hanna, hennes syster går nu. Tyckte de var lika...


Imorgon är det dax för 3 års kontroll och sprutor till Alexander...får se hur detta går...

Ovido - Quiz & Flashcards