Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Ina - 31 januari 2011 18:26


nej jag har inte glömt bloggen! Hinner bara inte riktigt skriva....har en väldigt kvällspigg son som stjäl min tid vid datorn...


Helgen har varit mysig! Lördagen var det då gympa sen var svärföräldrarna här hela eftermiddagen och kvällen. vi spelade spel och hade det gött!

Söndagen myste vi hemma sen efter lunch körde jag och barnen till Linda, Julia och Filip å Daniel. Roger skulle måla, så nu är rummet färdigmålat, det vita iallafall. bara resten kvar..=)

I Hässlegården hade vi en mysig eftermiddag! Flickorna lekte jättebra! Alexander var gnällig så jag hade fullt upp med honom. När Linda gicvk upp och tittade till tjejerna hade de klätt av sig nakna båda två (de kan klä av sig själva OM DE VILL) det lät så roligt när hon frågade vad de gjorde och se sa oj är ni nakna? Hahaha sötnosar!

När vi kom hem var jag ganska trött men gick iväg på aerobic, sträckte mig i kvävecket så jag hade lite ont.

Hanna hade svårt att somna, kunde inte slappna av. sov 2 timmar sen vaknade hon och kom till oss. sprang fram och tillbaka mellan vår säng och sin. Tillslut mitt i natten kom det fram att hon var rädd för häxor...suck! Jag förlöarade att det inte finns några häxor, bara på filmerna...Ville bara SOVA!

Men tillslut somnade hon i vår säng, då vaknade Alexander...

så vi har kanske sovit max4 timmar inatt...ändå är jag inte så trött idag...Jag och Alexander gick bort på babysången för han var vaken såklart somnar han i vagnen och sover hela sången+fikan...skönt iof att få dricka varmt kaffe men jag längtade att få vila. När jag kom hem sov han också så jag la mig...såklart ringer telefonen och sen var det dax att hämta Hanna...De hade haft kalas för alla barn som fyllt år i januari så hon hade fått en liten spargris som såg ut som en groda.

nu blir det slapp resten av kvällen (har en bit tårta i kylskåpet som jag nog ska unna mig)

Ovido - Quiz & Flashcards