Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Ina - 25 januari 2011 20:41


Idag har det varit en mysig dag! Jag och alexander har varit hos Fia och Elias, där var även Lollo och Liv! fick go fika och kaffe, massa prat och barnen lekte. alexander var lite gnällig men annars gick det bra!

Stod en del flyttlådor där, de har varit duktiga och packat eller gjort sig av med det som skulle slängas. Flyttar om nån månad, ska bli spännande att se deras hus!

 

När jag hämtade hanna på dagis idag sa fröken att hon hade bitit evelina igen...man känner sig så kass. pratade med henne hemma och sa att jag blir ledsen när jag får höra att hon bits. hon vet att det är fel! Hoppas hon slutar med det!

 

    

Av Ina - 25 januari 2011 20:38

 

gnäll, gnäll....har fortfarande väldigt ont i min tå så imorgon ringer jag vårdcentralen!

Ont i nacken och axeln också...hoppade över gympan idag...vill så gärna komma igång och träna. man mår så mycket bättre, blir gladare och piggare!

Nästa vecka...

Av Ina - 25 januari 2011 20:35


När man var yngre och nykär hade man en del sugmärken på halsen, vi försökte nog överträffa varandra ibland...=)

Nu när det längesen man hade något sugmärke....Min son gav mig ett på hakan(!!!) igår när vi busade. Han var så busig och ville sutta på min haka, hade inte en tankte på att det skulle bli märke...ser konstigt ut...

hahah så typiskt mig...

Ovido - Quiz & Flashcards