Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ina - 23 januari 2011 20:30


Båda barnen sover! Kryss i taket!! Det är helt otroligt!!!

Alexander är ju alltid uppe med oss om kvällarna därför hinner jag inte skriva så mycket som jag skulle vilja, roger och jag hinner inte gosa så mycket heller...=)

Men nu sover båda barnen så jag ska sätta mig med min massagedyna och titta tv med gubben...


Av Ina - 23 januari 2011 20:14


Ojojoj denna helgen har varit intensiv men vi har träffat många härliga vänner och familjemedlemmar...=)

Fredagen träffade vi först Susann och Thea. barnen lekte, susann myste med alexander och massa prat. Så trevligt och mysigt! Hanna fick pärlor som hon gjorde fint halsband av.

Sen kom fam Olsson, Hanna fick en Törnrosaklänning och en stol till cykeln för dockorna. Det var livat här med 5 barn men det gick ändå bra! =)

Lördagen spenderade jag och barnen hemma och bara myste omkring i pyjamas, sen åkte vi till Asarum till Oliver som fyllt 7 år. Där hände det några olyckor ( susanne hällde ut ett stort glas cola och hanna kissade på golvet) och alexander skrek en del men så blir det ibland, kom till mamma ungefär 21.30 då var vi alla ganska trötta!

Men som alltid sover barnen bra när vi sover borta, alexander vaknade vid 07 sen somnade vi om en stund.

10.30 åkte roger, jag och alexander upp till syrran och toh hem ännu mer påsar med kläder...=)

14 kom alla hem till mamma för söndagsstek. så otroligt gott! Hanna och viggo busade och lekte. Hanna säger att hon ska gifta sig med viggo och max...

 

Så denna helgen var varit intensiv, nu är man ganska trött!

Imorgon får vi ta det lugnt! Massa tvätt och disk som väntar på mig...

Ovido - Quiz & Flashcards