Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ina - 24 januari 2011 20:34


ikväll var det inte roligt att lägga Hanna. Först började Roger men Hanna ville ha sin MAMMA. så jag fick ta över, när vi hade gjort alla kvällsbestyr och läst saga fick Hanna för sig att hennes Barbiedockor kunde ju inte ligga nakna utan vi skulle klä på dem...jag sa nej, vi gör det imorgon, de sover nu....

ojojo Hanna skrek, grät och hoppade. Typiskt trots! Jag kunde inte låta bli att skratta åt henne, det såg så roligt ut. Hon blev galen. Då gick jag ut ur rummet, hon kom efter och hoppade och skrek. Tillslut lugnade hon sig, la sig ner i sängen och somnade bums...helt otroligt!

Man blir helt utpumpad när hon är sån...man vet inte riktigt hur man ska göra men jag gav mig inte och det märkte hon nog. så 1-0 till mamma denna gången...

Av Ina - 24 januari 2011 20:33



 

Ingen bra kvalite men man hör iallfall! =)

Av Ina - 24 januari 2011 18:16


Igår var ju vår lille kille 4 månader. Tiden går snabbt och han växer och utvecklas!

Han har börjat gripa och hålla saker, rulla till sidan, försöka sätta sig upp när han sitter i bilstolen och "prata". Ibland pratar han och håller låda...=)


  

Av Ina - 24 januari 2011 18:08


så här fin blev Hanna i sin Törnrosaklänning. Hon efterlyser en prins, nån som vet någon? =)

  

Av Ina - 24 januari 2011 18:07


  

Av Ina - 24 januari 2011 18:02


Nu ska jag gnälla lite...har skitont i min stortå!!! Har lyckats få nageltrång...har tömt den på var men fan va ont det gör ändå! Får kanske boka tid hos doktorn så får de skära upp...vill inte!

Och min axel gör det också jätteont i, upp i nacken...blir inte bra, måste bära runt på Alexander ganska mycket...han är nöjd en stund men sen vill han till mamma såklart men han är tung nu...mmm kanske blir att ringa sjukgymnasten...ska fråga hon som har gympan imorgon om hon vet hur jag kan göra...kan knappt räta ut armen....gnälligt idag!

Men känner mig som 80 istället för (snart) 30

Ovido - Quiz & Flashcards