Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Ina - 26 januari 2011 11:17


Grattis till Alice idag på 2 års dagen!

Ringde och skulle sjunga för henne i söndags, hade fått för mig den 23:e...amningsdemens skyller jag på! =)

Av Ina - 26 januari 2011 09:16


idag är det riktigt kallt ute men ganska vackert då solen skiner.

Vi ska asa oss ut efter lunch tänkte jag, gå och slänga skräp och köpa mjölk.. Då sover Alexander en stund i vagnen...


Idag var vi uppe vid 6.30...Hanna kom upp lite senare.

Kvällen igår var inget vidare, alexander somnade när jag ammade honom så roger gick ner med honom i vagnen. Han sov kanske 10 min sen var det fullt ös. När vi gick och la oss vid 22.30 ville han INTE sova, bara skrek. Vi försökte allt. Då bröt jag ihop, tycker det är bara jobbigt just nu...

Tillslut somnade han, vaknade vid 03 nånting..


Har bokat in en tid på vårdcentralen imorgon, måste kolla min tå. kan ju inte gå normalt...och jag och Hanna som skulle på gympa på lördag, hoppas det går!

Veckan är bokad, torsd-fredag ska jag sova hos mamma då roger är på utbildning. Lisa har Me&I party så jag ska dit på kvällen. Lördag skulle Håkan och barnen komma och hjälpa till att måla och söndag kanske svärföräldrarna kommer...

Av Ina - 26 januari 2011 09:15


  

Av Ina - 26 januari 2011 09:14


Alexander har fått sitta i vår barnstol en stund medans vi äter, han är ganska nöjd och glad då...

Stor kille nu! =)


  

Ovido - Quiz & Flashcards