Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ina - 9 november 2011 20:40


dagen har gått väldigt sakta idag! Men nu är det kväll igen...

Alexander hade feber imorse men efter han sovit försvann febern och han har inte haft mer. skönt!

Vi har mest varit inne, hanna och pappa gick bort en runda till affären.


Pratat med svägerskan Mia, abbe har fått vattenkoppor så nu är ju frågan om vi kanske skulle utsätta barnen för detta så vi har det avklarat...det blir ju då ganska lite pengar på lönen eftersom det tar 2 veckor...och så är det jul...vi får ta oss en diskussion om detta...stackar barn, tur de inte vet något...


Imorgon ska vi vara hemma, vet inte rikitgt vad vi ska göra...Är alla pigga och det är hyfsat väder kanske vi går bort till lekplatsen...vi får se vad vi känner för...


natti natti

Av Ina - 9 november 2011 20:35


Ofta är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna, detta är skitjobbigt när man har två härliga, busiga och pigga barn som vill leka kl 06...kl 8-9 brukar jag vakna till sen har jag en dipp framåt 14-15 då jag gärna kan ta mig en liten powernap...usch...

När man inte får sova blir humöret verkligen uselt och barnen får väldigt mycket skäll...jag försöker verkligen att inte göra detta men det känns som de känner av att mna är retlig och trött och då testar de extra mycket...

nu önskar jag mest av allt att få sova en hel natt! eller en helg...=)

nån som vill passa 2 goa men morgonpigga ungar?!? *blink blink*

Av Ina - 9 november 2011 10:54


VAB idag alexander har sovit oroligt inatt, gnällt mycket.

Hade 38,6 när jag tog tempen senast...säkert tänder.

Kollade mitt schema, barnen behöver inte vara på dagis förrän nästa torsdag eftersom jag jobbar helg och det ändrades i mitt schema. Får se hur det går sen att lämna alex...de får ett höstlov nån vecka senare.


Fars dag på söndag, vi ska inte hem till pappa då han ska fira farmor då och jag jobbar. Vet inte vad jag ska köpa till Roger...han blir nog inte så firad på söndag då jag jobbar och han säkert lör till sin pappa med alex, hanna ska vara hos mamma i helgen så han får hämta henne där...



Ovido - Quiz & Flashcards