Alla inlägg den 29 november 2011

Av Ina - 29 november 2011 21:38


Tycker det är såå dåligt att vi måste betala vår parkering på jobbet!!! det är så illa! och i måndags när jag kom till jobbet upptäckte jag att jag inte hade några mynt...och det hade inte varit så lätt att ordna eftersom det var storm!!!

Så när jag kommer ut vid 12.30 sitter det en böteslapp på rutan 300kr....åhhh vad arg man blir!!!

ska prata med min chef om detta, har inte hört någon som fått böter...sååå arg!!

Av Ina - 29 november 2011 21:35


Hade plan på att gå på en utbildning imorgon, VILLE verkligen det och hade ordnat med barnpassning och allt....då har alexander feber idag "bara" 38,6 men ändå feber! han har varit gnällig och hängig idag. Vi la oss allihopa i sängen och somnade en stund allihopa, såå mysigt! Hanna väcker alltid allihopa när hon vaknar men alexander somnade om och sov till 12.30 Så idag har han sovit mycket...

Har bara myst och plockat idag, när man jobbar hela helgen är det mycket som hänger efter...


jaja får se hur det blir imorgon annars får jag vara hemma med mina små busbarn istället...

Ovido - Quiz & Flashcards