Alla inlägg den 12 november 2011

Av Ina - 12 november 2011 20:05


Jag buzzade om Natusan bedtime bath och oil, måste verkligen tipsa om dessa två att ha i badet och sen smörja in barnet i. luktar så gott och var även bra för alexanders känsliga hud!!

TIPS TIPS! KÖP KÖP

Av Ina - 12 november 2011 20:04


Köpte skumtomtar med polka smak, de var riktigt goda!!

Av Ina - 12 november 2011 19:32

tidig morgon, fick skrapa bilen imorse...Alexander och roger var också uppe när jag körde.

På jobbet har det varit ok, lagom att göra så man har hunnit prata med patienterna.

Handlade på vägen hem, alltid så mycket folk i affären...och alltid blir det så dyrt när man handlar...=)

Var sugen på tacos ikväll, mycket gott och så fick vi trevligt sällskap, syrran och nellie kom förbi! Mysigt även om både roger och jag är väldigt trötta och alexander klättrig...

Han sover sen nån timma.

Har pratat med Hanna som är hos mormor, stumpan har feber! så typiskt, de som skulle göra massa roligt! Och hon har sovit massor idag och knappt ätit, då är hon sjuk. Vill ha henne hemma så man kan pyssla om henne. Roger ska till sin pappa imorgon så vi får se om vi hämtar hem henne, mormor skulle passat henne till måndag då alex och jag ska till doktorn men annars får mormor följa med hem hit eller så får jag omboka alex tid...stackars lilla stumpan!

Ovido - Quiz & Flashcards