Alla inlägg den 22 november 2011

Av Ina - 22 november 2011 21:26


i helgen ska alla ljussstakar upp...vissa har redan satt upp sina...detta gör mig sååå stressad! Jobbar hela helgen och på torsdag ska vi till Ullared...då återstår bara imorgon...

Äsch jag får försöka lugna ner mig lite...roger får hjälpa mig lite!

Känner ingen motivation att göra saker...har tappat den någonstans...vill göra massa roliga saker men det finns ingen tid...kvällarna är man ganska låst hemma och helgerna försvinner i ett nafs!

Är lite avis på tjejrna på jobbet som umgås, de bakar lussekatter, går på bio och festar ihop. känner mig gammal...

är nog inne i någon höstdepression...eller nåt...


Ska bli skönt att åka till Gekås och handla alla julklappar på samma gång (om man hittar det man ska och vill) Alexanders julklapp är klar och hannas ordnar sig nog...inga problem att köpa till...de har så otroligt mycket leksaker så vi kommer lägga pengar till dem som vi ska ha till deras nya rum...funderar på att köpa ett nytt påslakan till hanna då sängen är större och vi ska köpa nytt täcke och kunnde...frågade vad hon ville ha på Spindelmannen eller Hello Kitty...=)

då får hon det! Tycker det är roligt att hon gillar blått och Spindelmannen. hon fick ingen blå overall som hon ville ha utan lila och svart...

Nog svamlat nu, tror jag ska lägga mig...har varit duktig och tränat! Tränade till jullåtar, det var lite komiskt men roligt...


natti

Ovido - Quiz & Flashcards