Alla inlägg den 30 november 2011

Av Ina - 30 november 2011 20:49


Denna veckan ska vi börja med vanlig kost till alex. det har gått ganska bra men han har varit lite kass i magen idag...luktar ju så otroligt illa! Vet inte hur lång tid vi ska ge det, tycker synd om honom samtidigt som jag önskar att han skulle slippa det mjölkfria. Han har ju fått en chokladkalender som han inte kan smaka...han överlever säkert detta men mammahjärtat gör lite ont..vi får se hur detta går..


Hanna har tjatat om sin Playmokalender och chokladkalender hela veckan! Jag orkade inte köpa 24 små paket denna julen så vi köpte en färdig playmokalender, tycker detta är riktigt bra! en del småsaker men ska fixa en liten låda som hon kan ha dem i...

Av Ina - 30 november 2011 20:07


alexander var pigg imorse men fick ändå ringa återbud till utbildningen...verkligen synd! Men han är ganska snorig så...Han vaknade vid 04 och var jätteledsen men tillslut somnade han (och jag) om och vaknade kl 07, då satt hanna nerbäddad under en filt och tittade på tv.

Mamma och pappa kom vid lunchtid...passade på att skicka bud med dem om baksaker, alexander somnade och jag och hanna drog igång lussebaket. De blev mycket goda!

Blåst en hel del idag också, MÅSTE putsa fönstrerna igen efter stormen...fy vad smutsiga de är! Tänkte snart hänga upp julgardinerna...massa måsten..=)

Imorgon får vi mecka lite för att jag ska jobba, barnen får nog vara hemma från dagis då alexander är snorig...han hade lite feber ikväll igen...så får vi se hur jag gör på fredag, roger ska ordna för deras julfest på jobbet så jag och barnen blir ensamma med fredagsmyset...

Ovido - Quiz & Flashcards