Alla inlägg den 13 november 2011

Av Ina - 13 november 2011 19:58


Jag är ledig 3 dagar nu efter att jag jobbat helgen, riktigt skönt! Kommer få det surt en annan vecka...

Och så bestämde roger och jag att vi ska köra till Gekås Ullared på fredag så jag tog semester torsd och fredag också...så vi blir lediga en hel vecka jag och barnen!  Ska ringa dagis och höra lite om de tycker alexander ska komma en liten stund ändå, han har ju varit lite ledsen när jag lämnat honom...vi får se!

Ska bli roligt att åka till Gekås, finns ju massor att handla där! Och lite mysigt att åka med min man! Kommer garanterat vara mycket folk men det får man ta! Bara vi hittar julklappar till alla barn och några födelsedagspresenter...kanske lite fint till oss också och hemmet! Farligt farligt

Av Ina - 13 november 2011 19:52


Eftersom jag jobbade blev det inte så mycket rogermys idag, han fick presenter av alexander och en puss av mig innan jag körde till jobbet. Helgerna kan ibland vara helt ok och ibland helt galna...detta var en ok helg att jobba!

När jag kom hem innan 15 var här så tyst, roger var med barnen hos svärfar. Så jag tog en kopp kaffe och några pepparkakor och satte mig och läste, hur skönt som helst!  Älskar mina barn men att kunna sätta sig i lugn och ro någon gång är guld.

Roger och alexander kom hem vid 17, alexander helt rödögd av för lite sömn och jättegnällig. Så jag kånkade och myste med honom innan jag cyklade bort till gympan, så roligt pass! lite latinoinspirerat och en del hopp, man blir härligt trött!


Så nu är denna söndagen snart slut...Hanna kommer hit imorgon, har saknat mitt lilla troll men vet att hon haft det bra!


Grattis alla pappor!

Ovido - Quiz & Flashcards