Alla inlägg den 11 november 2011

Av Ina - 11 november 2011 21:29


Myste hemma på morgonen/förmiddagen, vi hade det riktigt mysigt. Inte så mycket skäll utan lek och ritande. Alexander somnade vid 9 och sov till 11 då blev det lunch och sen gjorde vi oss iordning för att köra till Asarum och fam Ahlér. Jag hade beställt ett schampo som legat där ganska länge, så jag tog med lite fika så vi kunde prata en liten stund innan vi begav oss till Mörrum, lite lättare att baka själv och slippa stå i affären och läsa på allt.

Fick tom köra den nya bilen idag (kryss i taket) härlig att köra! Hanna sa: mamma kör inte så fort- då körde jag 55km...hahaha. blev liite snabbare på 22an men där är det ju vägarbeten och skit....

Hanna kommer ha det så bra hemma hos mormor, få 100% uppmärksamhet att det kommer bli jobbigt för oss när hon kommer hem, då tror hon att vi också ska kunna ge henne det...men det får man väl ta.

Ikväll har vi bara myst, alexander somnade kl 19 då satte vi på en film, den var väl ok..nu sitter jag vid FB och roger spelar...vilken fredgasmys...

Imorgon bitti ska jag jobba så jag funderar på att lägga mig...lite seg...


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards