Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Ina - 3 augusti 2011 21:36

   

Av Ina - 3 augusti 2011 21:31


Ofta när jag är förkyld får jag blåsor i munnen, gör så jäkla ont när man ska borsta tänderna eller äter något som går emot blåsan!!!

Nu tycker jag blåsorna kommit oftare och när jag inte är förkyld och så kommer de på olika sidor...gör iallfall skitont! Inte alls roligt!

Av Ina - 3 augusti 2011 21:26


Våra vänner från Åhus kom ändå, var ju så längesen vi sågs! Matteo var så söt, han och hanna lekte väl inte jättebra (hanna mådde inte hundra och var lite bråkig) men det gick ändå bra. Hann att prata lite iallfall, hoppas vi kan träffa dem snart igen. de hade köpt nytt hus närmare Åhus så det blir spännande att få se det.

De åkte innan 21 och barnen somnade utan bråk ikväll, de var nog väldigt trötta! Hoppas hoppas på lite mera sömn inatt!


Alexander gick 4 steg själv idag!

Av Ina - 3 augusti 2011 14:43


Alexander ligger just nu på golvet och skriker...han tror man ska bära på honom hela tiden (hans pappa gör ju det nu när han är hemma) och hanna är trött och förkyld. Synd att de ska bli sjuka nu när det fina vädret kommer!

De är inte på topp nån av barnen och roger är på jobbet. Fam Falcborn/ Appelqvist skulle kommit ikväll men tror vi får boka om dem...vi får äta allt gott jag köpt istället...=)

Ovido - Quiz & Flashcards