Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Ina - 16 augusti 2011 20:38


Hämtade Nellie vid tåget igår därefter åkte vi in till K-krona för lite shopping! Jag behövde en baddräkt nu när vi ska åka till Lalandia, bär ju en del på Alex även om han går bra nu och badrock till honom.

Hittade baddräkt till mig och en till hanna som hon kan ha nästa sommar, halva priset! Även täckbyxor men det var fel röd färg så mamma skulle kolla i K-hamn om de fanns i svart eller blått. Köpte även två toppar på HM, badbyxor till alex. det var roligt att få shoppa lite, det var längesen nu...

Även Nellie hittade en del!

Vi tog lunch på McDonalds, jag tog McFeast delux och den var STOR med extra ost...mumsig!

Vi sprang runt i alla butiker som säljer barnkläder efter en badrock till alex men ingen hade någon, tyckte jag var konstigt eftersom det varit sommar...till jul kommer det in sa allla...jaja får ta den jag har i 86 är ganska stor bara...

När vi kom hem var fam Ahler från Asarum här, de körde en stund efter vi kommit hem för oliver skulle spela fotboll.

Sen kom Sofia och Alice och vi pratade ihop oss lite om Lalandia, alice hade tjatat om hanna hela dagen men sen när hon väl var här ville hon inte leka med hanna, hon blev avundsjuk när sofia tog alexander en stund...ojojo så sur hon var...men lite lekte tjejerna iallfall...

Av Ina - 16 augusti 2011 20:33


Höll kameran fel när jag filmade men man ser hur duktig han är!



 

Ovido - Quiz & Flashcards