Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Ina - 29 augusti 2011 14:28


idag är det hannas tur att få feber, tyckte hon var rosig om kinderna imorse...hade 38,2 så hon fick såklart vara hemma. jag hade tänkt gå på babysången idag med alex men vi får sjunga hemma.

Hanna är ändå ganska pigg men alex är skrikig och gnällig...suck! vet inte vad det är med honom idag...vill inte göra något...

nu sover han så jag och hanna ska spela spel...

Av Ina - 29 augusti 2011 14:23


igår var alxander mycket bättre, ingen feber och mycket piggare. sprang omkring och lekte.

Jag och Mia åkte på loppis i ronneby, hittade en del kläder till alexander och några bamsetidningr till hanna hon blev så glad när jag kom hem med dem! =)

Åkte även inom fam Lagerström...skönt att få komma hemifrån själv lite...

Fam Gottfridsson kom på kvällen en stund.

Sen var söndagen slut, alexander har varit gnällig och skrikig på nätterna några dagar nu...man blir ganska matt när man inte får sova...

Av Ina - 29 augusti 2011 13:48


Alexander hade feber och roger jobbade, hanna var galen och jag stod mitt i....det var de längsta 4 timmarna just nu...dåligt samvete för man inte kunde göra något med hanna och tyckte synd om alex som inte ville sova....han blev lite piggare framåt kvälllen då håkan, johan och nellie kom och åt med oss. Jag fick presentkort på HM så nu ska jag handla kläder! Måste ha lite höstkläder, har bara sommar...nån snygg tunika, måste snart ut och shoppa kläder till bröllopet i oktober...

Vi hade iallfall en trevlig kväll även om alexander var ganska gnällig...när de hade åkt och barnen sov tog jag med mig godissskålen upp och så kollade vi på film, myslördag

Ovido - Quiz & Flashcards