Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Ina - 6 augusti 2011 13:46


Hanna har varit på riktigt dåligt humör nu innan lunch, skrikigt, slagits och bråkat. Blivit mycket värre sen roger började sin semester ändå har vi varit hemma en del och försökt mysa men det är inte lätt när hon är på så dåligt humör.

Så liten och så arg...

Och jag känner mig som världens sämsta mamma som skriker tillbaka och slänger in henne på rummet, vet inte riktigt hur jag ska hantera henne just nu. Tjatar gör hon hela tiden: mamma, mamma även om hon ser att jag håller på med något...gör mig galen! Jag får ingenting gjort, tvätten har hängt i 3 dagar....

Och alla som har vuxna barn säger man ska njuta, man kommer längta efter småbarnsåren sen....men just nu är det svårt....jag älskar mina små troll men de gör mig galen! =)

Ovido - Quiz & Flashcards