Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

liten och arg

Av Ina - 6 augusti 2011 13:46


Hanna har varit på riktigt dåligt humör nu innan lunch, skrikigt, slagits och bråkat. Blivit mycket värre sen roger började sin semester ändå har vi varit hemma en del och försökt mysa men det är inte lätt när hon är på så dåligt humör.

Så liten och så arg...

Och jag känner mig som världens sämsta mamma som skriker tillbaka och slänger in henne på rummet, vet inte riktigt hur jag ska hantera henne just nu. Tjatar gör hon hela tiden: mamma, mamma även om hon ser att jag håller på med något...gör mig galen! Jag får ingenting gjort, tvätten har hängt i 3 dagar....

Och alla som har vuxna barn säger man ska njuta, man kommer längta efter småbarnsåren sen....men just nu är det svårt....jag älskar mina små troll men de gör mig galen! =)

 
 
Ingen bild

Syster Yster

6 augusti 2011 21:44

Ibland gör barnen oss galna, men vi älskar dom i alla lägen ändå=)
Kram

Ina

7 augusti 2011 21:22

Du har så rätt så! När hon lugnat ner sig kan hon göra eller säga något som man bara ler åt! Man älskar dem av hela sitt hjärta, kommer alltid ställa upp och finnas för dem men som sagt: de gör en galen ofta!!! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards