Alla inlägg under december 2008

Av Ina - 15 december 2008 08:19


Då kommer vi bli kändisar på webben...=)



Av Ina - 14 december 2008 21:05


Vilken röst och vilken mysig kille!

Jag brukar inte följa IDOL men denna omgången har jag följt det lite mer och Kevin är ju helt otrolig!

När hans album kommer ut ska jag köpa det!


Av Ina - 14 december 2008 19:52



Läser på nästan allas bloggar att de gör julgodis och bakar och donar....får ju dåligt samvete! Orkar inte göra det på kvällarna när Roger kommer hem och jag ger mig inte på det när bara jag och Hanna är hemma...


Nu är jag ledig fram till den 28 dec då jag börjar jobba 75 %....Roger jobbar bara 1 vecka till sen är han oxå ledig...ska bli mysigt!

Av Ina - 14 december 2008 18:35


Mormor hade gärna velat ha kvar Hanna lite till...de hade haft det jättebra! Skönt att veta!

Men det var skönt att få hem henne igen! Vi körde en runda till farmor och farfar oxå så de fick träffa henne...

När hon kom hem fick hon syn på granen, kröp genast fram och drog i kulorna..tur de är i plast! =)

Paketen under granen var oxå intressanta...hehehe


Ikväll har vi faktiskt gjort skinka...lite tidigt kanske men vi var sugna! Och det var väldigt gott! Hanna fick oxå smaka...tycker det är svårt att veta vad man kan ge dem och om det innehåller mycket salt...hon fick smaka några små bitar så det är säkert ingen fara....Hon ska bara få äta vår mat på julafton..


Hon är fortfarande fökyld och jag har ingen röst...det är jättejobbigt!

Av Ina - 14 december 2008 18:30


Hörde på nyhetsmorgon idag att det var en kvinna som inte trodde att Liza Marklunds böcker Gömda, Asyl, Mias hemlighet mfl var sanna...har de inget bättre för sig?

De intervjuade tom mannen som var i boken, han som missdandlade och förföljde familjen....han var minsann inte sådan...

Man fattar inte varför allting ska fördjupas i...nu var det ocks så att Liza Marklund gav sig på invandrar baraför att hon skrev om mannen med de svarta ögonen, man förstpd ju att han var utländsk...nu var det synd om invandrar baraför det...ofta när det är sånt här tjaffs blir det alltid att vi svenskar går på invandrare...rasism och dyligt...man orkar inte lyssna på allt löjligt tjaffs!

Tycker iallfall böckerna är bra men fruktansvärda! Att ingen tog hand om de stackars barnen, det är ju de som lider mest!

Av Ina - 14 december 2008 11:07


Åhhh vilken rolig kväll det var igår!!! De flesta var på bra humör och allt räckte och blev över...Gröten (första gången jag gjort egen) blev oxå bra!

Vi dansade tom kring granen...heheh

vilket vi oxå har på film...Oliver tyckte det var jätteskoj att dansa! Han var jätteduktig hela kvällen...


TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!

Hoppas vi ses nästa år igen...=)


Vi sov till kl 09 idag...jätteskönt! Nu ska vi ordna lite här sen ska vi hämta snottan...


PS jag har typ ingen röst idag....lugnt och skönt för Roger....hehehe

DS

Av Ina - 13 december 2008 13:23


Fick lite mer pengar från försökringskassan...det var verkligen TREVLIGT!

Nu när man ska handla julmat och sen kommer nyår då man ska ha lite gott...


Vad ska ni som läser göra på nyår?

Av Ina - 13 december 2008 13:15


Har redan ringt hem till mormor en gång idag kommer säkert bli fler...

Hanna hade iallfall sovit 2 timmar på morgonen!

I em ska de och titta på Nellie när hon går luciatåg i kyrkan

Ovido - Quiz & Flashcards