Alla inlägg under oktober 2009

Av Ina - 3 oktober 2009 13:25


Glöm inte att köpa Rosa Bandet under oktober eller ge en gåva direkt!

Av Ina - 3 oktober 2009 13:17


Igår var jag på hälsoprofil, trodde jag hade ändrat mycket från förra gången men så var det inte. MÅSTE bara börja röra mig mer! Alla mina minus berodde på att jag inte rör på mig och då får jag ont.

Hon topsade om gummiband att träna med hemma, hantlar har jag redan och promenader. Jag ska bara puffa mig över kanten först för egentligen älskar jag att träna! Här ute finns ju inte så stor utbud precis...saknar det!

Av Ina - 3 oktober 2009 12:54


Det är ju några månader dit men det har redan börjats pratas och diskuteras om detta. Var vi ska vara och vem som inte får följa med dit hit och dit....


Vi har vart annat år med min familj och vart annat år med Rogers, tycker det är en bra uppdelning!

MEN detta året ska vi vara hos Rogers syster och Rogers mamma och pappa funderar på att träffa faster Marianne istället. Istället för sina barn och barnbarn!!! Hur tänker man då?!? Sen vill de träffa oss en annan dag, jaha när då då? Juldagen ska vi träffa mina syskon och mamma.


SUCK! jag är så trött på ALLT tjaffsande som ständigt är hela tiden, jag är redan stressad som jag är!!! Varför måste man ständigt ge mig dåligt samvete och fråga varför man är hos vissa och inte där?!??! Är jag inte en vuxen människa? Jag tar mina egna beslut men ofta så duger inte de...nej då blir det sura miner och lite tårar istället, jag kan och orkar inte tänka på allt och alla!!!


Sorry men jag är väldigt ledsen just nu...så jag skriver hur jag känner...

Av Ina - 1 oktober 2009 20:54


Första oktober, nu börjar ruskvädret. Idag har det varit mycket olika ibland sol, lite snöflingor, hagel och regn sen sol och sen ösregn...tur man inte var ute!


Nu har jag bara att köpa vinterskor till hanna och mig sen är vi rustade för vintern

Av Ina - 1 oktober 2009 20:51


Hanna var hos doktorn idag, hon lullade omkring och tittade på saker, sneglade lite på dem och på oss. När de skulle ge henne sprutan satt Roger och pratade med henne om en docka att hon inte märkte vad som hände. Hon blev lite gnällig när hon såg plåstret men annars lugnt! Min duktiga tjej!

Hon var 84,5 cm lång och 13,9 tung. De var nöjda med henne!

Får se om hon får feber eller utslag om några dagar, är ju ledig i helgen+måndag...Hoppas inte för hennes skull

Ovido - Quiz & Flashcards