Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ina - 3 november 2009 21:17

Undrar när jag ska hinna ordna en fars dags present till Roger?!? och vad ska man köpa?

SUCK!

Av Ina - 3 november 2009 21:06


Har fått reda på hela 2 kompispar som väntar barn och det verkar som de kommer få ungefär samtigt!

Stort grattis till dem iallfall! =)

Av Ina - 3 november 2009 21:00


Igår träffade jag min termin 6 student, verkar vara en bra tjej! så skönt att känna så man är alltid lite nervös och de också!

Idag gick hon med mig, även en annan T6:a. Vilka duktiga tjejer! Jag sprang omkring hela dagen eftersom det var ganska stressigt men de hängde på och gjorde saker själva!


Hade även möte, jag är ju med i en grupp som har till uppgift att göra avdelningen bättre. ja...vi får väl se om vi kan styra upp det hela, känns som svåra saker att genomföra. Det är så många olika männsikor och vissa är mer mottagliga än andra...så vi får se!

Ovido - Quiz & Flashcards