Alla inlägg den 6 november 2009

Av Ina - 6 november 2009 07:16

Igår var jag hos Linda på Dag och natt party, smycken som man kan sätta ihop hur man själv vill!

Mycket fint och bra priser! Det gillar vi! Jag köpte såklart! =)

Ska ta reda på nr till de i K-hamn och kanske ha ett party där..har lite fler som kanske vill komma där så...vi får se om jag tror det är ganska många som är intresserade eller?!? =)

Av Ina - 6 november 2009 07:12


Hanna kom in 4.41 imorse och tände lampan! Nu är jag TRÖTT på detta!!! Jag kommer få nervsammanbrott om jag inte får sova!!!

Så nu ska jag korta hennes sovtid på dagen till 1 timme...testa och se om hon sover lite längre...

Jag tycker detta börjar bli jobbigt nu, tur man inte jobbar heltid!


Idag kommer Sofia och Alice, vid 10.30 Alice sover ju till 8.30 så de kunde inte komma tidigare. LYX! sen sover hon vid 12 ändå...Vissa har tur! =)

Ikväll ska vi fira pappa så han, maertin,lisa och viggo kommer och äter pizza. Ska bli mysigt! Barnen kommer väl vara trött men vi får göra det bästa av det!


Sen jobbar jag resten av helgen, Roger och Hanna åker till farfar på söndag jag känner att jag inte orkar flänga iväg när jag jobbat. Ska plugga lite inna de kommer hem. Ska hinna köpa någon present till Roger oxå...Stress & stimm

Ovido - Quiz & Flashcards