Alla inlägg den 22 november 2009

Av Ina - 22 november 2009 12:40


Uppfostring av sitt barn är ganska svårt! Man bollar med andra och testar...jag tycker min sovmetod med Hanna på lunchen funkar bra men idag skulle Roger lägga henne, gick inte alls! Hon skrek som en stucken gris...Men han pratar och diskuterar nog för mycket med henne. Hon får bestämma för mycket tycker jag och det har jag sagt till honom men....

Klart han ska göra som han vill men vi måste vara överrens om vissa saker annars spelar Hanna ut oss mot varandra vilket hon nästan redan gör...

Usch ja det är supersvårt!

Men vi är överrens om att hon ska ta sprutan iallfall, Roger sa när jag tvekade: Tänk om hon blir jättesjuk och vi förlorar henne...lite drastiskt kanske men ja tänk om hon skulle försvinna? Vårt lilla yrväder

Ovido - Quiz & Flashcards