Alla inlägg den 8 november 2009

Av Ina - 8 november 2009 14:59

  Viggo lånade gärna Hannas vagn och körde runt med!

Av Ina - 8 november 2009 14:56

 

Av Ina - 8 november 2009 14:54

  Hanna & Alice

Av Ina - 8 november 2009 09:18

Först kom Sofia och Alice och hälsa på, har inte träffat dem på så länge! Verkligen synd men så är det ibland! Den lilla tjejen är 9 mån och har börjat gå med gåvagn eller stolar...=)

Så söt, Hanna gillade henne! Kan säga Alice.

Hanna sov 1 timme på förmiddagen, vi har dragit ner sovtiden på lunchen för att se om hon kan sova längre på morgonen...

Efter de åkt var vi ute några timmar och lekte sen kom morfar. Vid 17.30 tiden kom Martin, Lisa och Viggo, då åt vi pizza och myste. Så mysigt att träffa dem! Viggo hade börjat prata mer och det var fullt ös på barnen hela kvällen!

Vi la Hanna vid 20.30 och sen sov hon till 08!  Så otroligt skönt!

Av Ina - 8 november 2009 09:14

Igår hade vi en trevlig dag i Lyckeby, köpte skor till hanna, stövlar till mig och var på MAX (där de byggde om så vi fick sitta i baracker och äta, inte så trevligt)

Körde sen till jobbet, mådde inte så bra. var yr och illamående...sen vid 17 hade jag både diarrée och krältes...inte så trevligt!

Så Roger fick komma och hämta mig, kunde inte stanna på jobbet. Fredde hjälpte till att köra hem bilen..

Både jag och Roger har mått dåligt inatt, vad jag hatar att kräkas! Har typ inte sovit något utan bara legat och känt efter om jag måste kräka...

Men nu mår jag mycket bättre men måste vara hemma från jobbet imrgon oxå om det ska gå 48 timmar. Surt! den nya studenten kommer imorgon...sen är jag ledig 2 dagar...jaja det är ju inte mycket att göra åt...

så idag blir det en lugn fars dag hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards