Alla inlägg den 11 november 2009

Av Ina - 11 november 2009 20:26

Ringde Mia innan tänkte köra inom innan vi skulle till Mörrum men Lukas är hemma och har halsfluss så vi tackade nej till det...=)

Fortfarande ingen bebis men hon skulle ut och räfsa löv så kanske inatt...Både Lukas och Gotte är otåliga nu...=)

Av Ina - 11 november 2009 20:20


Den började vid 5.30...Hanna åt väldigt mycket till frukost så hon verkar vara i en tillväxtperiod eller något..=)

Sen vid 11.30 körde vi mot Mörrum, hade tänkt hon skulle sova i bilen...sov en halv timme...så gissa om hon var tossig hemma hos mamma på kvällen.

Vi var ute en stund på lekplatsen för kallt för oss att stå still så vi gick och matade ankorna och köpte fika...mycket gott!

Hanna testade verkligen hemma hos mormor, var helt omöjlig emellanåt. Sånt som hon inte gör hemma gjorde hon där...mamma blev nog lite förvånad, har väl inte rikigt trott mig när jag säger hur jobbig hon är ibland...


Snart slänga mig vid tvn och Oskyldigt dömd, då får jag även lite uppmärksamhet från min man...=)

Ovido - Quiz & Flashcards