Alla inlägg den 21 november 2009

Av Ina - 21 november 2009 20:00


Vi har 4 st kompisar som ska ha barn nästa år och de 3 första ska ha ungefär samtidigt...ganska komiskt! men va mysigt det ska bli!

Av Ina - 21 november 2009 19:54


Vi var i K-hamn idag, först gick vi på stan, köpte en julklänning till Hanna, sen gick vi på julmarknad.Det var inte jättemycket men en del fina smycken. Tomten som sålde ballonger var smal och rökte...ingen typisk tomte, då ska han vara tjock och ha en mörk basröst...=)

Jag tog lotter och vann en mjukiskatt till Hanna...hon fick även en "bong" (ballong)

Tog en fika hemma hos pappa sen körde vi inom Lidl innan vi körde hem.Körde inom fam Gottfridsson och lämnade lite saker jag köpt i Ullared, fick se lille Abbe. Så söt! han hade Hannas grodpyjamas på sig...Hugo och Lukas hade feber så vi stannade inte...

Har varit en mysig dag och härligt väder hoppas det blir likadant imorgon!

Imorgon har vi inget planerat utan ska vara hemma. får se vad vi hittar på, ska slå in lite julklappar- Hanna är och rotar i påsarna hela tiden...=)

Av Ina - 21 november 2009 19:49


Denna veckan har jag inte jobbat mycket men den har gått så snabbt!

Tisdag var man ganska trött efter Ullared men pappa kom en runda...jag är ju alltid trött så...

Varje dag har Hanna varit uppe kl 05....jag får väl acceptera att hon inte sover längre men jag VILL inte! I fredags höll jag fast henne i sängen i protest för att jag inte ville gå upp men då somnade hon iallafall 1 timme...

Fredag var vi hos Linda och Julia, var ju så fint väder så vi gick ut i skogen med fika, fick kämpa 1 timme för att få våra tjejer att sova sen var vi ganska trötta! =)

Men de är så söta när de slåss om samma docka, de är så tjejiga båda två...

Hanna fick ett kort på Julia som nu sitter ihop med alla kusinerna i hennes rum. Blev bra!

Trodde att jag skulle vara hemma själv för Roger var ute med sina jobbarkompisar men han kom hem ganska tidigt så vi kollade film och myste!

Av Ina - 21 november 2009 19:45

Då var mamma och jag på Gekås Ullared. trodde inte jag skulle hinna handla allt på 5 timmar men jag hann mer än väl!

Fick med hem en hel del julklappar till alla barn vi ska köpa till, lite till mig själv...hittade väl inte allt jag ville men så är det.

Det var ganska lagom med folk också! Men ja har svårt att förstå de som åker dit med spädbarn, dammig, mycket folk och nu svininfluensa! Och hur jobbigt är det inte utan barn?!? Jag kommer inte ta med Hanna förrän hon är så stor att hon kan gå själv och förstår. typ tonåring...=))

Ovido - Quiz & Flashcards