Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ina - 2 september 2009 21:50


Hannas klänning/tunika från Me&I kom för några dagar sedan, det blev ganska dyrt med tanke på expeditionsavgift och faktura avgift...hon kommer få använda den mycket och länge så man får valuta för pengarna...=))

Men superfin var den och hanna blev så glad när hon fick se den...det överväger alla pengar i världen att se sitt barn lyckligt!

Av Ina - 2 september 2009 21:30


Nu har jag äntligen klippt mig, det var behövligt!  Tog i färg oxå, blev så bra! Lite ovant än att håret är så kort men man vänjer sig snabbt.

Det var roligt att prata med Ellinor oxå!

Efteråt mötte jag upp pappa å Hanna på Hamrins där Hanna hade klämt en hel portion potatis och köttbullar...jag var oxå ganska hungrig! =)

Sen gick vi en runda på stan, kollade vinterkängor till Hanna, hittade för 360 kr...vill helst inte btala mer...hon kommer inte kunna ha dem länge...sen känns det för tidigt att köpa dem nu...svårt!

Vid 14 tiden körde vi hem till mamma hanna behövde sova, hon somnar ju inte i vagnen längre.

Johan var där oxå, gissa om hanna blev glad när hon såg "Oua". de lekte massor borta på lekplatsen. skönt att kunna slappna av en sekund, dricka sitt kaffe i lugn utan att samtidigt hålla ett öga på stumpan.

Vi sov över i Mörrum. Hanna vaknade nog vid 05 hade ingen klocka så hon fick sova en stund hos mig mysigt men obekvämt.

Så idag har vi båda varit trötta! Körde ner till Ljungsleds och skulle kolla träd, fy vad dyrt det är!!!

Såklart passade Hanna på att bajsa där så vi fick köra hem...sen körde vi till ÖB och Willys för handling till kräftskivan (glömde ändå en del)

När vi kom hem hit vid 12 tiden var vi så hungriga och trötta! vi åt lite snabbt sen somnade vi båda som stockar...så skönt det var!



Av Ina - 2 september 2009 21:23


Roger är på jobbresa så jag sitter här själv...


Usch va mörkt det blev tidigt idag...suck! Ändå ganska mysigt att tända lampor och ljus...

Ovido - Quiz & Flashcards