Alla inlägg den 22 september 2009

Av Ina - 22 september 2009 20:10

Igår kom Roger hem med en ny bil, Reanult Clio-99 exakt likadan som vi sålde till Simon och Fia och som sen mamma köpte.

Den ser ut att vara i fint skick! Gött med en bil till när man bor såhär..

Av Ina - 22 september 2009 19:58


Usch vad mitt liv är stressigt just nu, det är så mycket att komma ihåg...jag är ständigt trött och sur känns det som, skrattar väldigt sällan...Och i söndags sträckte jag mig i nacken och axeln och det har inte släppt. Roger tyckte jag var svullen oxå...ska ringa chefen imorgon och se om jag kan komma till sjukgymnasten som finns på jobbet.


Idag var jag på uppföljning på Sårskolan. det är väldigt intressant och nyttigt men jag gick hem tidigare för jag mådde inte bra. tror jag håller på och bli sjuk...ledig 2 dagar sen jobba långhelg...usch!


Imorgon blir det först fotografering på dagis kl 09 sen till Ronneby och shoppa med Sofia och Alice.

Torsdag kommer Kristina med sina 2 tjejer. Ska bli så roligt att träffa dem alla!


Ovido - Quiz & Flashcards