Alla inlägg den 24 september 2009

Av Ina - 24 september 2009 20:19


Just nu gillar jag inte mitt jobb, det är mycket tjaffs och stressigt. Känner inte att jag gör dett bra jobb och jag är ingen bra handledare heller.

När man kommer hem och känner sig gråtfärdig...då är det inget roligt att gå till jobbet.

Och nu jobbar jag HELA helgen fred-månd så Roger och Hanna får ta storhandlingen annars blir det ingen handlat förrän tis-onsd när jag är ledig...Tisdag fyller Nellie 10 år! Stor tjej nu som bara ÄLSKAR hästar....=)

Av Ina - 24 september 2009 20:16


Vädret idag har varit blåsigt och regnigt sen soligt och blåsigt...varken jag eller katten gillar när det blåser..=)

Igår hade Hanna hög feber, idag hade hon lite förhöjd temp men Kristina och tjejerna kom ändå.

Moa tyckte det var lite tråkigt att Hanna sov men sen var det full rulle på de stora tjejrna, Molly låg på en filt och jollrade. En väldigt glad liten tjej!

Det var roligt att träffas! Och se tjejerna, de växer ju så fort!

Ovido - Quiz & Flashcards