Alla inlägg den 30 september 2009

Av Ina - 30 september 2009 19:59


Idag sov Hanna (och jag) till kl 8.15....WIIEEE Lycka!

Då fick vi skynda oss för vi hade sat 9-9.30 till Susann och Thea. Thea har fått sitt rum klart och det var så fint!

De bråkade en del om leksaker men annars gick det väl bra. Thea verkade lite trött för hon bröt ihop totalt men de har ju oxå dåliga dagar. Vädret var ju underbart så vi var på leklpatsen en stund. mysigt!

Det var roligt att träffa dem!

Av Ina - 30 september 2009 19:53


Hann ju inte lägga in ett inlägg igår men min systerdotter Nellie fyllde 10 år!

Hipp hipp hurra för henne! Hon fick så mycket fina saker och mycket pengar, blir nog många öronhängen tror jag! =)


Dagen började tidigt som vanligt, vi myste och läste på morgonen sen körde vi till Mörrum och mormor. Hann med en lite fika med födelsedagsbarnet och syster. Nellie hade tagit hål i öronen (äntligen enligt henne)

De följde med mig när jag skulle köpa jacka, syrran hittade oxå en. Gick en lite runda själv och kollade sen körde jag tillbaka till Mörrum igen. Hanna sov när jag kom dit så jag och mamma kollade på ett program med Anna Anka, vilken människa!!! Jag vet inte om jag tycker hon är helt däng i huvudet, typisk amerikans eller cool. Antagligen alla. Hon vill ju verkligen få alla att känna något, de flesta gillar nog henne inte...

Ja iallafall efter programmet åt vi lite sen vknade hanna, vi matade ankorna och var på lekplatsen inna vi körde upp till Brinkamåla och 10 års kalas. Vi fick god mat och tårta. Viggo var sjuk så de kom inte tyvärr!

Hanna var duktig vi åkte inte hem förrän 20....



Ovido - Quiz & Flashcards