Alla inlägg den 16 september 2009

Av Ina - 16 september 2009 21:50


Dagen började efter kl 05!!! Då var man inte alltför glad...Hann somna om innan Roger gastar att jag ska skynda mig och komma, fick panik var uppe ur sängen inom 5 sek...då har Hanna fastnat i barnstolen...har satt båda benen på ena sidan...trodde det hänt något allvarligare så som Roger gastade...puh!

Vid 9.30 kom pappa och vi körde till Lyckeby för shopping. Det blev mössa och fotölj till Hanna, nattcreme, nya handdukar och Camilla Läckbergs nya bok till mig+ fönsterbleck till altanen, planteringsjord och en hängampel. Och massa mat från willys så nu är kontot tomt.

Hanna somnade i bilen hem tänkte lägga över henne i sängen men hon vaknade och somnade inte om...gissa hur rolig hon har varit i eftermiddag...stoppat saker i munnen hela tiden, ramlat, gråtit, gnällt och skrattat...tålamodet är ju inte på topp när man inte får sova heller och roger höll på med altanen (som nu är ganska klar)

Gjorde köttgryta till kvällsmat och den blev riktigt god! Är stolt över mig själv för jag är kass på att laga mat...



Ovido - Quiz & Flashcards