Alla inlägg den 15 september 2009

Av Ina - 15 september 2009 21:12


Uppe kl 06 (som vanligt) Det är lite psykiskt påfrestande att veta att man aldrig får sovmorgon, jag som älskar att sova! Men det är bara att bita ihop och stiga upp.

Hanna ÄLSKAR att läsa ska göra det HELA tiden och främst den silvriga barnkammarboken. jag kan alla sånger utantill...det är jättemysigt att sitta och läsa men att läsa samma bok 100 ggr per dag är ganska tråkigt till slut! =)


Idag har det ju varit riktigt varm så jag och Hanna var varit ute mycket, Roger har vilat en del. När Hanna sov middag passade jag på att dona i trädgården...Kanske den kan bli fin tids nog...


Följde även med Barbara på afrodans, ganska roligt! Hoppasde mest omkring och försökte röra på häften mne är ganska stel...man är ju barfota oxå så mot slutet började man få lite ont men va skönt det är efteråt!!! Saknar att träna! Ska försöka ta mig i kragen på den fronten...


Fest med jobbet på torsdag, har INGET att ta på mig...eller jag har massor men inta "fin" kläder...blir väl jeanskjolen som vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards