Alla inlägg under april 2010

Av Ina - 21 april 2010 20:37

  Dockan tycker det är spännande med bebisen i mammas mage

  Visst är jag fin i min nya Pippiklänning?


  Mammas tåstrumpor är roliga

Av Ina - 21 april 2010 20:32


Idag har jag varit i stan på handledarutbildning 8.30-15.30 perfekt tid! Man har svårt att sitta still bara..

intressant men mycket som man redan "vet".

men skönt att komma ifrån jobbet lite!


Kommer vara där imorgon oxå sen vrålköra hem och hämta hanna sen till mammma. vi ska till tyskland på fredag så mamma ska ha hanna torsd-lörd. Ska bli roligt att komma iväg lite även om jag kommer bara astrött eftersom jag ska jobba på lördagen oxå...inte så bra planering men men...får sova iallfall efter vi kommit från Tyskland.

Köpa lite gott som man kan bjuda på! Så välkomna till Hasslö på en drink! =))

Av Ina - 18 april 2010 21:11


Varför går tiden så snabbt?!?  fan känner att jag inte hinner något längre, LÄNGTAR tills jag ska vara hemma! Jag både längtar och räds (heter det så?) Hanna har börjat springa iväg när vi är ute, lyssnar inte alls utan bara går eller springer iväg...tänk när man är höggravid...usch...

Helgen har gått alldeles för snabbt men har kunnat vara ute lite i trädgården idag fast man fick akta sig så man inte blåste iväg...usch va kallt!

Igår hann vi både träffa mamma, syrran och Johan och grilla hos fam Gottfridsson.

Idag var vi då ute en stund, sov middag hela familjen och hade linda, daniel och julia här på middag. fam gottfridsson var även här för de körde hem vår lilla bil...så fullt hus med andra ord, det var lite stimmig här emellanåt, alla var trötta och smågriniga...både vuxna och barn...hahah

jag r nöjd med helgen men veckan som kommer blir ingen hit men bara och bita ihop!

Av Ina - 17 april 2010 15:21


Här kommer en bild på min mage


  

Av Ina - 16 april 2010 09:25


Fick ihop en tid till klippning oxå, ellan ska klippa mig och hanna den 11 maj ganska länge till men vill vara fin till lillebrors bröllop.Hanna får dock vara hos farmor och farfar så vi får en lugn kväll.

Får se om jag kan hitta något och ha på mig oxå...suck! man är ju inte jättestor men det är ett jättestort problem ändå...=)

UL

Av Ina - 16 april 2010 09:14


Var då på mitt andra UL.

Så mysigt att se den lilla krabaten igen. Denna gången fick jag en 3d bild.

Den 13/9 kommer bebisen ev...skönt att ha ett datum nu.

Ska göra ett nytt UL v 32, det verkar som moderkakan ligger långt ner mot öppningen så kanske kan jag inte föda normalt denna gången men den kan oxå resa sig i takt med att bebisen växer. vi får helt enkelt vänta och se...kan vara att jag blöder oxå men det var ingen farligt men jag skulle ändå kontakta sjukvården om så blir fallet...Man blir ju lite nerbös när de säger något sånt men det var inget farligt för bebisen.


Ingen jättebra bild men man ser bebisen



 

Av Ina - 16 april 2010 09:05


För en gångs skull hade jag rätt!

Grattis till susanne, stefan och oliver som fått en ny liten familjemedlem William


 

Av Ina - 16 april 2010 08:56


Först jobbade jag sen var det hem och fixa sig iordning för festen. hann grilla korv och äta glass med min lilla familj innan, åt Nogger mint...MUMS!

Thina hämtade mig lite över 17...Skulle samlas på nya Harrys för att se EKÖmordet.

Fick champagne när vi kom dit, alkoholfritt för min del då...

sen var det nåt för tugg med ost, parmaskinka, oliver och grejs...åt inget av det...

de började spela upp mordet, lite klurigt men tillslut kom vi fram till mördaren...mycket skratt blev det! satt med det yngre gänget, de är roliga!

i pausen kom det in en djup talllrik med vad som såg ut som små klementiner men det var lax...*skratt* och så kom de med sparrissoppa...urk tänkte jag men det var riktigt god men alla var jättehungriga så det mättade inte mycket, sen spelade de upp lite till sen var det dax för kyckling och potatisgratäng...det var MYCKET vitlök i den...gott!

jag och Thina hade gissat i bilen vad vi skulle få gör efterätt, jag ville ha chokladmousse, Thina chokladkaka. vi fick små choklad godisar. de såg fina ut men var inte så goda...tji fick vi!

vid 23 var det slut så då körde vi hem, så trötta! Stolarna var inte så bekväma så vi hade ganska ont överallt...gnälliga, gravida tjejer! =))

men sov gott gjorde man


idag är det fredag igen och jag är ledig i helgen...som vanligt är det många att träffa men har bestämt mig för att vara hemma på söndag och pyssla i trädgården, hoppas på fint väder!


trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards