Direktlänk till inlägg 29 december 2010

sista onsdagen 2010

Av Ina - 29 december 2010 14:09


Snart 2011...undrar vad man ska ha för nyårslöfte? Börja träna som vanligt...=)

Äta nyttigare är ju oxå ett alternativ...sen ska man ju hålla det också...


Roger är ledig hela veckan både härligt och lite jobbigt. Man har ju sina rutiner med barnen när han är iväg och när han är hemma blir det lite pannkaka av det...

Men mysigt är det! Även om Hanna är ganska mammig och klänger på mig hela tiden...så nu har jag 2 barn på mig hela tiden...ibland kan det vara lite jobbigt, jag har så ont i axlar och nacke också...och att ha en 17 kilos tjej i knät som inte kan sitta still kan göra lite ont...

Och inte vill hon gå ut heller...försöker verkligen gå ut men det har ju varit så kallt också men idag gick vi ut hela familjen! Men Hanna ville inte vara ute...hade iof inte sin overall på sig heller eftersom jag tvättat den...nästa vinter ska hon få både overall och jacka och thermobyxor!

Hanna fick nytt täcke och ett påslakan med Nicke Nyfiken igår. blev jättebra! Tyvärr köpte vi för små underlakan så de får vi byta...alltid är det något...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards