Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Ina - 1 juni 2010 10:01


shit va tiden går! redan juni och alla längtar till sin semester. jag kommer vara ledig med havandeskapspenning 15 juli-2sept....innan dess semester....så snart är jag ledig så vi kan leka och mysa med alla våra vänner! =)

har fått beviljat men inkomstuppgifterna stämmer inte och Försäkringskassan hade hög belastning idag så där kommer man inte fram, Nordeas e-legitimation verkar inte funka så jag kommer inte in på Försäkringskassans hemsida heller och Hanna bajsade i pyjamasbyxorna för en stund sen...ingen bra dag med andra ord...snart till dagis och sen jobba....

Imorgon fick jag semester...väldigt skönt då jag bara var ledig 1 dag denna veckan...

det ska bli så skönt att vara "ledig" snart, är så stressad över allt...

det stod på Liberos mail hur stort barnet i magern var och dess utveckling och att det är viktigt att vila 1 timme per dag...ja visst när då? när ska man lägga sig och vila med en vild 2 åring...=)

Av Ina - 1 juni 2010 10:00


Många grattiskramar till min lilla svägerska Lisa på hennes födelsedag!

Ovido - Quiz & Flashcards