Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Ina - 28 juni 2010 20:23


Min lille tjej är verkligen arg just nu! Skriker som någon håller på att ha ihjäl henne...hon vill sova i vår säng vilket hon inte får, hon ska somna i sin säng sen kommer hon in till oss när hon vaknar...

roger kommer snart få spel, han har hållit på sen 19.30....så brukar hon hålla på med mig inte med honom....

suck dessa barn! man orkar liksom inte....behöver sin lilla paus på kvällen...


jag tittar på Lotta på Liseberg och äter Toffiffee....mums!

Av Ina - 28 juni 2010 11:36


 det kommer inte bli en rolig dag idag då hanna och jag är trötta. hon skrek och grät i 3 timmar i natt pga utslagen hon har och att det kliar. jag smlrjde med ALLT inget hjälpte. tillsut gav jag henne Tavegylen som jag fick när hon hade nässelutslag. det verkade hjälpa..

roger gick upp och la sig så han fick några timmars sömn


Ovido - Quiz & Flashcards