Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ina - 19 juni 2010 19:18


Tyckte det skulle vara mysigt att vara hemma när jag blev ledig men såhär i efterhand vet jag inte. hade nog haft det lugnare på jobbet!

Hanna har: rivits, boxat mig i magen, sparkats, spottat ut mjölken, nypt mig i kinden ett antal gånger och gjort ALLT som hon vet att hon inte får göra....

Både jag och Roger är helt slut. Tillslut vet man inte vad man ska göra...

Och ikväll ska Roger fösöka lägga Hanna utan napp. Kan säga att just nu går det inte så bra då Hanna ligger och skriker BAPPE!

Suck! Man blir bara så trött...

Vila vad är det?

Av Ina - 19 juni 2010 13:17


Måste ju berätta att vi åt frukost kl 09 idag...väldigt ovanligt men vi var trötta hela familjen.

Skönt!

Av Ina - 19 juni 2010 13:14


De ringde från jobbet och sa att jag kunde vara hemma idag för vi var mycket folk! mys!

Hanna gillade det!

Roger försöker få henne att sova en stund nu, har varit ganska tjabbig på fm...

vi hade tänkt olja altanen medans hon sover.

Så ikväll blir det bara MYYSSS!


Kanske kollar lite på bröllopet också ska bli så skönt att det snart är över!!! Vilket tjat om detta bröllop, tycker synd om brudparet! Att de inte får bestämma hur de vill ha det...tur man är "vanlig"

Ovido - Quiz & Flashcards