Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Ina - 22 juni 2010 20:41


Sovit ganska bra och Hanna var på bra humör imorse. jippie tänkte jag!

Körde till Sofia och Alice, tänkte ha mysdag i parken. Hade med mig pannkakor på potatis och spenat, frukt, ballerinakex. Köpte oxå frallor och iskaffe. mums!

Vädret var toppen när vi började promenaden ner till parken, det var ganska långt men jag vankade på det är värre hem till dem för det är så många backar!

Väl nere i parken släpper vi lös tjejerna, de hann sprina en stund innan vi upptäcker de mörka molnen, tänkte att det är nog bäst att fika lite. vi hann väl sitta 20 min kanske innan det började regna så vi packar snabbt ihop och hittar några bänkar under tak sen fortsatte vi och fika. Var riktigt mysigt ändå!

Efter regn kommer solsken och vi matade ankorna med det sista brödet innan vi börjar färden hemåt. Gick inom Lindex och köpte några sommartoppar till Hanna och en ny mascara till mig...

Sen lite mer fika hemma hos Sofia medans Alice sov...


Nu är mamma här, hon ska sova här till torsdag för jag ska på glukosbelastning imorgon så hon coh hanna ska mysa å busa. På torsdag är det lövmarknad som vi nog ska in på om vädret tillåter...

Jag ÄLSKAR marknader! =)


       

Ovido - Quiz & Flashcards