Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Ina - 21 juni 2010 19:53


Trodde det skulle varit fint väder idag, en stund var det riktigt varmt sen började det att ösa ner...suck! Och jag som hade hängt ut tvätt...


Igår bjöd vi hit fam Ahlér på grillning. De tackade glatt ja. kom väl vid 18 tiden då jag och Hanna nästan hade börjat tugga på möblerna så hungriga var vi...=)

Oliver fick spela Wii, Hanna var övertrött och bara tjabbade hela kvällen och William skrek en del...underbart att vara småbarnsförälder eller vad?

De åkte väl hem vid 23.30 Roger skulle upp och jobba och Hanna hade varit vaken några gångern men det hade inte jag hört men idag är vi trötta hela familjen. Hanna klarar inte att vara vaken så länge för hon blir galen dagen efter då...

Idag var vi på Ofeliasamtal med Hanna....det gick väl sådär...Kände att jag nog ändå är ganska lugn inför förlossningen och nu vet ju barnmorskan som tar hand om mig hur jag vill ha det....på nåt sätt kommer bebben ut...=)

Efter samtalet åkte vi till City Gross och handlade, köpte det mesta inför midsommar...det som gick så det blev ganska dyrt men massa gott har vi hemma nu! Hanna var verkligen inte på topp i affären heller och nu på kvällen var hon galen. Skrek och hällde ut mjölken över bordet, sånt har hon aldrig gjort innan...

Nu sover hon iallfall, tack och lov! Jag ska äta lite Marabou Polka och titta på Lotta på Liseberg....


Av Ina - 21 juni 2010 09:56


Min första semesterdag idag. Känns konstigt att inte gå till jobbet mer.

Skönt att vara hemma, inte så tungt som jobbet men jobbigt på ett annat sätt eftersom man springer efter Hanna.

Nu ska vi vara lediga till augusti sen börjar hon dagis innan bebisen kommer 15 timmar i veckan.

Har redan en hel del inbokat...jag är helt omöjlig! =)

Men det är så roligt att umgås!


Snart midsommar,tiden går snabbt. Vad ska ni göra då? Vi ska vara hemma för en gångs skull med några vänner. Ska bli skönt att slippa åka...

Hoppas det blir bra väder!!!

Av Ina - 21 juni 2010 09:52


Hanna har sovit 2 nätter utan napp. det  har gått väldigt bra trodde inte det.Nu är det bara blöjan oxå.stackars Hanna allt på en gång

Ovido - Quiz & Flashcards