Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

1:a lediga dagen

Av Ina - 21 juni 2010 19:53


Trodde det skulle varit fint väder idag, en stund var det riktigt varmt sen började det att ösa ner...suck! Och jag som hade hängt ut tvätt...


Igår bjöd vi hit fam Ahlér på grillning. De tackade glatt ja. kom väl vid 18 tiden då jag och Hanna nästan hade börjat tugga på möblerna så hungriga var vi...=)

Oliver fick spela Wii, Hanna var övertrött och bara tjabbade hela kvällen och William skrek en del...underbart att vara småbarnsförälder eller vad?

De åkte väl hem vid 23.30 Roger skulle upp och jobba och Hanna hade varit vaken några gångern men det hade inte jag hört men idag är vi trötta hela familjen. Hanna klarar inte att vara vaken så länge för hon blir galen dagen efter då...

Idag var vi på Ofeliasamtal med Hanna....det gick väl sådär...Kände att jag nog ändå är ganska lugn inför förlossningen och nu vet ju barnmorskan som tar hand om mig hur jag vill ha det....på nåt sätt kommer bebben ut...=)

Efter samtalet åkte vi till City Gross och handlade, köpte det mesta inför midsommar...det som gick så det blev ganska dyrt men massa gott har vi hemma nu! Hanna var verkligen inte på topp i affären heller och nu på kvällen var hon galen. Skrek och hällde ut mjölken över bordet, sånt har hon aldrig gjort innan...

Nu sover hon iallfall, tack och lov! Jag ska äta lite Marabou Polka och titta på Lotta på Liseberg....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards