Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Ina - 10 juni 2010 17:47


Då har Hanna åkt till mamma.Ikväll blir det nog film och godis vid tvn...=)

Imorgon jobbar jag sen ska vi träffas hemma och göra oss iordning sen åka in till K-krona äta gott och kanske kolla bio. Får passa på! Det är så sällan vi är själva och på lördag kommer jag vara själv nästan hela dagen för Roger ska jobba...vad ska man då göra? Jag är inte van att vara själv...känns konstigt, är det fint väder ska jag nog putsa fönster så har man gjort det...vi får iallfall SOVMORGON kan sova till 09 om vi vill...!!!


Jobbet idag har varit tungt, har en patient med svår Parkinson som är väldigt stel, ett helt företag att få på honom kläderna och vända. Sen skulle han upp och den mobila liften är väl ok men funkar dåligt med trånga rum och sängarna så det är väldigt bökigt. Men tillslut gick det men kände att det drog och slet i min mage...inte bra alls! Vissa man jobbar med är väldigt snälla och låter mig slippa mycket tungt men vissa bryr sig inte och på något sätt vill man inte bli särbehandlad heller, måste ju ändå göra mitt jobb...men vissa saker uppskattar man att slippa!

Har 6 pass till och jobba sen är jag "ledig"

Ovido - Quiz & Flashcards